2013 Een jaar van verandering

Bijna aan het eind van het jaar… Een moment om terug te kijken, maar ook om vooruit te kijken!

Voor mij bleek 2013 een jaar van verandering te zijn. Zowel persoonlijk als zakelijk.

Persoonlijk omdat mijn COPD dit jaar flink opspeelde en ik vier periodes mocht logeren in het ziekenhuis. Zakelijk door twee verhuizingen, mijn gezondheid en de nieuwe koers die ik ben gaan varen.

De eerste verhuizing in maart van dit jaar gaf me meer studioruimte. Tegelijkertijd is mijn dienstverlening duidelijker en specifieker geworden. Dat heeft z’n vruchten afgeworpen. Gelukkig herkenden steeds meer mensen zich in het aanbod. Het was een leuk fotografiejaar wat dat betreft met bijzondere ontmoetingen met klanten. Dank daarvoor!

De tweede verhuizing is misschien nieuw voor sommigen van jullie. In december moest ik hals over kop op zoek naar een nieuwe studio locatie. Net als de anderen in het pand waar ik zat. Gelukkig heb ik een geweldige nieuwe studio gevonden. Ruim, licht en midden in het centrum van Arnhem. Met trots geef ik vast een indruk van de, nu nog lege, ruimte. Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Hal Studio 1 Studio 2

Door mijn verslechterde gezondheid dit jaar kon ik me helaas niet zo presenteren en onder de aandacht brengen als ik had gewild. Ik hoop dan ook dat 2014 mijn jaar gaat worden. Prachtige studio, in goede gezondheid hoop ik en opnieuw met tevreden klanten.  Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en liefdevol nieuw jaar.

Graag tot ziens in 2014!

Geef een reactie

