A glamorous sense of inner beauty

Mozaiektegel2013

 

Het is tijd voor een nieuwe koers. Of eigenlijk, een duidelijker koers. Duidelijk laten zien wat ik doe, waar ik goed in ben en wil doen. Dat is gelukt! A glamorous sense of inner beauty dekt de lading wat mij betreft. Een dag(deel) in het middelpunt van aandacht. Jezelf laten verwennen door haar en make-up te laten verzorgen, jezelf mooi voelen van buiten en van binnen en dat laten zien in de foto’s die we maken. Een prachtig album om de dag nog eens opnieuw te beleven of een mooie canvas of lijst aan de muur. Een dag genieten en glamour style foto’s. Niet alleen vrouwen staan in het zonnetje, ook babies en kinderen krijgen de aandacht die ze verdienen en foto’s met glamour.

Niks nieuws voor degenen die al bekend zijn met mij. Voor nieuwe bezoekers duidelijker wat er verwacht kan worden. De site wordt dus ook helemaal aangepast en ook deze blog. En als klap op de vuurpijl ga ik ook nog verhuizen! Per 1 maart is mijn studio in Arnhem. Vlakbij winkelcentrum Kronenburg en goed bereikbaar met auto en OV.

Nu nog even volop bezig met de verhuizing en de site. Allemaal nog in ontwikkeling en nog niet af. Maar… binnenkort weer volledig operationeel!

Geef een reactie

